precis som jag sa..

Jag skrev i ett äldre inlägg att dessie skrivit att hon aldrig skulle ta på sig rött läppstift igen.
Så inträffade ju det eftersom Paow "tvingade" henne.
Sen sa jag ju att hon antagligen kommer börjar använda det oftare och precis som jag gissade så gissade jag rätt. Är det bara för Paow börjat använda det?



Inlägget där hon skrev att hon köpt lite saker...
bla rött läppstift, självklart för att hon ska använda det!
gg

En gammal text där hon skrev att hon aldrig skulle använda det:
ll

Jag har skrivit det förr men vad var det jag sa ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag visste också det!

2009-10-06 @ 17:10:19
URL: http://kajaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0