bantar ... inte

Inte för att jag tror så många har trott på det men dessie bantar inte, eller hon äter iallafall mat.
Det skrev iallafall hennes syster på hennes blogg när hon svarade på frågor här är kommentaren och svaret:

s
Om ni inte ser så står det:
Postat av Lina
Varför ska du ta en 'bloggpaus'?
och bantar dessie på riktigt eller är det bara nåt hon hittar på?

Svar: Ska ta en paus från internet huvudtaget, pallar inte haha. Måste fixa saker i mitt liv som är viktigare.
Min syster äter mat, oroa er inte. Ni får fråga henne om bantningen men när hon är hemma äter hon iaf.

Länk till Dessis systers blogg: http://iamshoshanna.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi som man trodde

2009-10-06 @ 15:20:43
Postat av: sara

jag tycker den här bloggen e bra

2009-10-06 @ 17:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0